2016 NR. 3 HEADER

zaterdag 30 juli 2011

Patchwork kussentje deel 2

Ik vind het blauwe patchwork kussentje met het gestempelde vogeltje in het midden zo leuk, dat ik het niet kon laten om weer met de rode stofjes en een gestempeld lapje aan de slag te gaan. Ditmaal met het lieve meisje waar boven staat "de tout mon coeur", wat betekent "met heel mijn hart".

I like the litte patchwork pillow that I made in blue some time ago with the stamped fabric so much, that I have made an other one, this time in red. Above this sweet little girl are the words "de tout mon coeur", which means "with all my heart". I bought the stamp this spring in France.








8 opmerkingen:

  1. Hallo Marijke, ik heb je blog net ontdekt. Leuk hoor. Ik zet je in mijn google reader dus tot gauw!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een lief plaatje. Heb je ook een adresje voor stempeltjes?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ohhh, via Berna nu bij jou, wat maak jij een prachtige smaakvolle dingen zeg, die postzegel.....wat een vondst, hoe kom je er op.

    groetjes, (quilting) Jeannet

    O ja, ik kan moeilijk reageren bij jou, doe ik dus maar 1 keer onder anoniem

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Marijke, vond net je blog via die van Jeanny, wat een schattig werkje zeg...Volgens mij zit je op dit moment nog heerlijk in La douce France..Geniet ervan....Ga je volgen hoor..
    Liefs
    Erna

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je kussentjes zien er erg leuk uit, mooi met dat gestempelde meisje in het midden ! ! !
    Fijn weekend Hennie.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hij is erg leuk, leuke blog heb je ik kom nog vaker langs bij je.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zopas je blog bekeken, veel leuke borduurtjes ontdekt. Ik vind het steeds moeilijk kiezen tussen borduren en patchen, maar je kan de twee combineren natuurlijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een schatje weer Marijke!!
    En,heb je een fijne vakantie?

    BeantwoordenVerwijderen