2016 NR. 3 HEADER

zondag 6 mei 2012

Petit Chaperon Rouge - Roodkapje

Vandaag hoop ik weer een stuk verder te komen met mijn miniquiltje met de letter M. Het wordt mooi, maar wat een werk. Ik ben gewend aan "snel klaar" projectjes maar dit vraagt toch iets meer tijd. Maar dat geeft niet, want ik doe het met veel plezier. Op het blog van Dany (klik) zag ik dit schattige patroontje van Roodkapje. Meteen besteld natuurlijk, want is het geen schatje?I

Today I want to work on my mini quilt with the stitched letter M. It is a lot of work but I don't mind because I very much enjoy working on it. On the blog of Dany (clic) I saw these beautiful "Petit Chaperon Rouge", which is in English "Little Red Riding Hood" I ordered it immediately. It's so cute!




Ik wens jullie allemaal een fijne zondag!
I wish you all a nice sunday!


20 opmerkingen:

  1. Het is zeker een schatje, het is erg mooi geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk! Hier in Frankrijk is het een hot item.De laatste Création Point de Croix staat vol met roodkapjes. Ik zie ook heel veel stoffen met roodkapje voorbij komen.
    Het kussentje is erg mooi geworden.

    Fijne zondag en groetjes, Evelyne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een schattig patroontje!!!
    ik hou me in, maar ........;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is een heel schattig patroontje!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schattig borduurtje!
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wonderful pattern! As an illustration of an old fairy tales book. Your linen, colours and photo are beautiful.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Encore merci Marijke

    Bon dimanche et gros bisous !

    Dany

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh wat een beeldschoon borduurwerkje,
    groetjes Gerrie.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het is echt heel schattig ,dat heb je weer snel klaar.!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat is dit een beauty, heel lief en prachtig gemaakt.
    Groetjes, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik was zaterdag in je winkel en ik heb genoten van je ontvangst en de spulletjes die je verkoopt.
    wat een ideeen heb ik gekregen.
    Ik kom zeker nog eens langs.
    Dank je wel en succes.
    Groeten van Harriet Koekkoek

    BeantwoordenVerwijderen
  12. It certainly is a beautiful embroidery, I ordered it also!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Schattig patroontje is het!
    Lieve groet.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een lief borduurtje. Echt een patroon waar je lekker voor gaat zitten.
    Groetjes Marguerite

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hallo Marijke,
    Wat is dit weer een beauty zeg. En zo mooi gemaakt ook weer...
    Veel succes en plezier met je mini-quilt.
    Ik wens je een heel fijne nieuwe week,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een mooi blog heb je, kijk met heel veel plezier naar al jou mooie dingetjes. Als je interesse heb,kijk dan naar mijn blog. Ik plaats daar 12 zelf ontworpen kleine merklapjes met patroon op, helemaal gratis. Er staan er al 2 op. Hoop dat je het ook leuk vind. lieve groeten van Janita

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wonderful.Love the colours in the quilt with the embrodery!
    Gudrun

    BeantwoordenVerwijderen