2016 NR. 3 HEADER

maandag 8 oktober 2012

Het gaat gebeuren!

Het heeft even geduurd, maar eindelijk gaat het dan toch gebeuren, onze webwinkel gaat open!
Vanaf maandag 15 oktober kunt u behalve bij Atelier Steekjes & Kruisjes in Huizen ook in onze webwinkel terecht voor uw aankopen.

Het worden drukke dagen voor ons want a.s. zaterdag zijn we met veel van onze spulletjes aanwezig als Atelier Steekjes en Kruisjes bij de activiteitendag van "Merkwaardig" in Nijkerk. Zondag wordt de voorraad bijgewerkt zodat de webwinkel up to date is als we maandag "live" gaan. Een spannende week volgende week!

Het afgelopen weekend heb ik een patroontje ontworpen en geborduurd voor deze mooie handgedraaide klossen van massief eikenhout die straks in drie maten te koop zijn in de webwinkel. De klossen zijn op maat gemaakt voor het borduurband dat we verkopen, De patroontjes zijn gratis bij aankoop van de klos. Mooi om voor jezelf te maken maar natuurlijk ook heel leuk als kadootje. Ik heb gekozen voor een blauwe uitvoering maar er is ook een rode.

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ 

It took a while, but we can proudly announce that our webshop wil open on October 15th!

It will be a busy week, next saturday we will participate in the yearly "activityday" of "Merkwaardig",  the Dutch Sampler Association, Sunday we have to re arrange the shop and on Monday we will open our webshop.

I designed and stitched this weekend a pattern for these beautiful handcrafted bobbins from massive oak wood in three sizes that will be for sale in our webshop. The patterns are for free if you buy a bobbin. We also sell the linen that perfectly fits to the bobbins. I made a blue one but we also have a red one.



Mooi met een oud schaartje  in de klos
Nice with a vintage scissor



Het linker patroontje krijgt u gratis bij de klos,
het bandje dat om de rechter klos zit kregen we
cadeau van een lieve klant!

The pattern on the left is for free when you buy a bobbin,
the left one is a gift from a kind customer!


Makkelijke en simpele werkjes met een leuk resultaat
Easy and simple with a beautiful result



Een klein stilleven met naaigerei is ook mooi! 
Doesn't it look nice, all these sewing items together?




Zo'n mooi oud bandje staat eigenlijk ook heel leuk!
A small vintage ribbon also looks nice!



Circus "klos"
Stapelen maar!

Fijne week allemaal!
Have a nice week!


21 opmerkingen:

  1. enorm mooi ♥
    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. oh, hier kijk ik nu eens echt naar uit, de opening van jullie webshop !!
    Hopenlijk versturen jullie ook buiten nederland :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Marijke, Het is erg mooi allemaal. Zie jullie a.s. zaterdag
    Groeten Tony

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat zullen jullie veel mensen blij maken met de webwinkel.
    Ik ga er zeker een kijkje in nemen.
    En de klosjes zien er prachtig uit,ook dat kleine blauwe op een vingerhoedje lijkende houdertje waar een mini schaartje in zit vind ik snoezig.
    Fijne zaterdag en laat ons wat foto's zien van die leuke dag.
    Groetjes Meriam

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het ziet er heel mooi uit, weer helemaal af!!
    Lieve groet en tot zaterdag.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Veel succes. Helaas ben ik niet bij Merkwaardig, want ik moet werken.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat leuk dat je een webwinkel krijgt ik zat net te denken is Huizen ver van Amsterdam anders zou ik graag eens in je winkel komen hier in ansterdam heb je niet en wat is het allemaal weer mooi en ik zo graag van die klossen hebben top hoor

    Liefs Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie klosjes, ik heb nog een paar echte oude houten klosjes met garen in mijn bezit, leuk om het zo te etaleren. Fijn dat jullie webwinkel bijna klaar is, ik zal de volgende week maandag startklaar zitten om te kijken.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Inderdaad heel leuk deze klosjes, succes bij Merkwaardig! Groetjes
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke foto's en die klosjes helemaal te gek!!
    Succes met de webwinkel.
    Groetjes Marguerite

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ziet er weer heel leuk uit, succes zaterdag.
    Kijk uit naar de webwinkel!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. O wat kijk ik uit naar de opening van de webwinkel.
    Liefs Liliane

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Had graag in jullie winkeltje willen rondneuzen maar voor mij veel te ver weg dus..... voor mij helemaal geweldig dat jullie nu ook met een webwinkel gaan beginnen!
    Ik kijk er naar uit!
    groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Gefeliciteerd!!! Heel veel succes met jullie webwinkel en op de beurs.
    Liefs
    Maria
    p.s.Nog bedankt voor het patroontje van het kleine merklapje in rood en blauw een paar logjes eerder, die ga ik maken in het klein voor in mijn poppenhuis.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Spannend de webwinkel, ook ik ben nieuwsgierig en wacht de Maandag met spanning af.

    Ik zie jullie Zaterdag want ik sta in de stand van Merkwaardig. Ik kom zeker even snuffelen bij jullie.

    Gr. Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een leuk nieuws, super! Veel succes en sterkte met alles. Groetjes, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Succes met de voorbereidingen voor de webshop. En dat het ook een succes wordt. Klosjes zijn prachtig van echt hout! Groetjes carina

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Leuk een webshop, ik ben helemaal achter met blogs bekijken en lezen. Zal de 15e echt even bij jullie neuzen hoor, Veel succes.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Daar heb ik op gewacht, jullie eigen webwinkel, geweldig!!!!!!!!!!
    Daar maak je een heleboel mensen blij mee.
    Mij in ieder geval.

    Groetjes,
    Anja Lems

    BeantwoordenVerwijderen