2016 NR. 3 HEADER

woensdag 23 april 2014

Poetsen

Afgelopen donderdag zijn we flink aan het poetsen geweest in de winkel. Nadat we bij Merkwaardig in Nijkerk waren geweest, moest alles natuurlijk weer terug gezet worden in de winkel en dat is een mooie gelegenheid om de sopdoek eens flink in het rond te laten gaan.

Donderdag eind van de dag was alles weer spic en span en stond alles ook op z'n plek. Meteen een en ander veranderd en we keken dan ook met een tevreden blik rond na alle gedane arbeid.

We kijken terug op een gezellige en drukke dag in Nijkerk waar we veel van ons klanten persoonlijk ontmoet hebben. Er kwamen vrijdag nog nieuwe artikelen binnen, precies op tijd om zaterdag mee te nemen.

 
 
Cliphengsels in diverse maten waar je in een handomdraai een leuk tasje mee maakt.
Leuke ritsen en oud filet werk met een bloemenmandje en mooi randje.
 
 
 
Sleutelhangersetje om een persoonlijke sleutel- of tashanger te maken.
Klemmetjes om je kussentje of borduurwerkje op te hangen.
 

 
Leuke redworkpatronen en de kleinste maat hengsels past perfect
bij het "Etui Broderie". Zo maak je een lief klein tasje van het etui.
 
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
 
Van het band met de ingeweven rode rand heb ik dit kussentje gemaakt.
In het pakketje zit het band, borduurgaren van Vaupel & Heilenbeck in precies
dezelfde kleur en het borduurpatroon inclusief het complete alfabet.
Zo kun je een leuk persoonlijk kadootje voor iemand maken!
 
 
 
 
 
 
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
 
 
Deze knijphangertjes staan niet alleen erg leuk maar zijn superhandig!
 
 
 
 
Dit schattige oude filetwerkje met mooi randje waar ik er nog een paar
van op de kop kon tikken vind ik zelf geweldig. Afmeting 9.5 x 8.5 cm.
 
 

 
Gonnie gebruikte hem in haar Randjeslap.
 
 
 
Redwork is en blijft leuk!
 

 
De cliphengsels zijn er ook in het bruin
 
 
 
De ritsen van 20 cm lang zijn in vier kleuren verkrijgbaar.
We gaan snel laten zien hoe je deze ritsen kunt gebruiken en hoe mooi ze staan.
 
  ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
 
Deze dagen heb ik standaard mijn fotocamera in mijn tas zitten. Het is nu zo mooi in de natuur!
 
 
 
De vaas staat bij Gonnie in de tuin, het lammetje in de wei daar vlakbij en het weitje waar ezel
Lisa samen met een dik schaap in staat, daar kom ik bijna wekelijks langs.
Ik moest haar wel paaien met flinke bossen vers gras, anders wilde mevrouw niet naar het gaas komen. Voor niets gaat de zon op!
 
  ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
 
Verder ben ik aardig bij met mijn grote randjeslap, ik zal jullie snel het resultaat laten zien.
 
Op zaterdag 26 april a.s. is de winkel i.v.m. koningsdag gesloten!
 
Fijne week allemaal!
 
Marijke
 

6 opmerkingen:

  1. Bellissimo tutto, complimenti, ciao M.Grazia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat weer veel leuke spulletjes en ideeen hebben jullie!
    En wat heeft Gonnie een mooi blackworkrandje aan de zijkant van haar randjeslap staan.
    goed weekend
    groetjes,Truus uit Drenthe

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Beautiful work.
    I just love those zippers !
    Rose

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De winkel weer helemaal opgeruimd en proper, lekker bezig! Mooie dingen laat je ons weer zien en ook praktische dingen zoals die hengels en die ophangertjes voor kleine werkjes, goede ideetjes! Bedankt!
    Grtjes, rita.
    En binnenkort je randjes tonen hé!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke spullen laat je weer zien, ik heb met mijn echtgenoot een overnachting geboekt in Huizen voor 10 en 11 Julie. Hoop dat jullie dan niet op vakantie zijn, groetjes Jessie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Stunning needle work... so beautiful...Love the zip...Have a happy Sunday... Hugs May x x

    BeantwoordenVerwijderen