2016 NR. 3 HEADER

maandag 28 juli 2014

Mandje

Vorige week kon ik dit schattige antieke franse mandje via internet kopen. Het is echt een mini exemplaar want het het is maar 12 cm breed en 10 cm hoog. Natuurlijk moest er wel iets in.

Even flink in de kast gespit, e.e.a. omgewisseld en nu staat het mandje gevuld in de vitrinekast in mijn werkkamer. Elke dag doe ik de glazen deuren even helemaal open om van alles te genieten.
Heel veel zelf gemaakte dingen, oude handwerkspulletjes etc. Ik zal er eens plank voor plank foto's van maken zodat jullie kunnen mee genieten.

Last week I bought over the internet this adorable antique french basket. It's really a mini basket because it is about 5 inches wide and 4 inches high.

It is now stocked in the display cabinet in my atelier. This cabinet is filled with lots of homemade things and antique sewing items. I shall make some pictures, so you can also take a look!

 

 
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
 
 
 
Marijke

15 opmerkingen:

  1. Dat is ook wel een schattig mandje!!!
    Lieve groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk mandje. Op de foto is niet te zien dat het zo'n kleintje is (ik hoop maar dat je dat wist vóór je hem bestelde ;-)
    Wat een schattige spulletjes heb je gevonden om het mandje mee te vullen, het staat geweldig mooi.
    Ik ben nu al benieuwd naar de foto's van je planken!
    Groetjes weer

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat wist ik hoor Marjan, daarom wilde ik hem juist graag hebben!

      Verwijderen
  3. Een tof mandje groetjes Marie-Claire

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh, this is really a very cute basket! And filled with all those stitched little treasures it's just stunning!
    Hugs
    Hilda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een heel mooi mandje.
    Ik houd erg van riet.Dat vind ik zo gezellig.
    Knuf van Rens

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuk mandje. Gezellig opgevuld. Dat merkjes band viel me direct op, nl. Met mijn initialen van geboorte. Leuke aanwinst!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het zijn ook de initialen van mijn meisjesnaam Mirjam!

      Verwijderen
  7. Oooo wauw,in het groot zijn ze al zo leuk maar dit is echt helemaal geweldig!!!
    Superleuk zo met de spulletjes erin!!
    Groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wow wat een prachtig mandje en dan al die leuke spulletjes erin, super!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen