2016 NR. 3 HEADER

zaterdag 6 juni 2015

Hallo daar

Hé hallo daar, wat ben je aan het doen? Is het weer zo ver? Zie ik daar een naald en draad in je hand? Het zal eens een keer niet zo zijn. Hier in de tuin een ernstig probleem, wij hebben namelijk honger!! Veel belangrijker dan dat gefreubel daar binnen. Van een wurmpje en een grassprietje kunnen we echt niet leven hoor. 
 
Omdat je ons vergeten bent moet ik weer de sprong naar de vensterbank wagen om naar binnen te gluren wat je aan het doen bent. En ja hoor, we dachten het al; ze is weer aan het borduren of met lapjes bezig. Ik tik met mijn snavel tegen het keukenraam aan en daarmee wil ik zeggen: nú naar buiten komen!
  
 
 
 
 ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
 

 
 

Goed dames, ik kom er nu aan met het blikje graan, nog even geduld en dan kunnen jullie eten.
Sorry dat jullie zo lang moesten wachten, maar ik was zo lekker bezig en dan vergeet je de tijd wel eens! Zijn jullie niet meer boos?
 
 ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

 Afgelopen week ook ijverig verder gegaan
 met de "oude stofjes".
 

 
Blok nummer 3
 
 
En blok nummer 4
 
Nog twee blokken te gaan!
 
Velen van jullie hebben het boek al bij ons besteld en gezien jullie reacties die per mail of in het gastenboek binnenkomen ben ik niet de enige die het een geweldig boek vind!
 
♥ ♥ ♥ ♥ ♥
 
Fijne week allemaal!
 
Marijke

7 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige blokken van prachtige stofjes! Je wordt er helemaal blij van.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh prachtig Marijke, ik zou ook helemaal in de ban van die oude stofjes raken maar mijn haagjes willen geknipt worden en nog veel meer tuinwerk te doen en mijn fiets wil ook elke dag gelucht worden,
    maar op een goede dag begin ik ook met de ruitjes want het boek vind ik echt zo inspirerend, ik ben er nog steeds heel blij mee,
    een goede zondag, misschien fietsen we wel bij jouw in de buurt vandaag, zo makkelijk met zo' beugel achterop de auto,
    Groetjes ,
    Bep

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat zijn kippen toch grappige lieverds....
    Je oude stofjes worden schattig!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat heb jij slimme kippen zeg, superleuk verhaaltje! De oude stofjes zijn prachtig, dit wordt een hele mooie quilt!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Vrolijke oude stofjes gebruik je voor deze blokjes.
    Is de kip gevoerd en tevreden weer
    Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gaat lekker met je blokjes, wordt zo mooi...... Kip vergeeft het je vast....
    Steekjesgroetjes Anje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. De blokken zijn heel mooi groetjes Marie-Claire

    BeantwoordenVerwijderen