2016 NR. 3 HEADER

zaterdag 14 januari 2017

Speldenkussen "Stopje"

Mijn eerste ontwerp voor 2017 is dit speldenkussen "Stopje".
Ik houd erg van dit soort kussentjes en ook van stopwerk. Het leek me dan ook leuk om deze twee te combineren.

Het kussentje is verkrijgbaar in de webwinkel als compleet pakketje. Als je eenmaal één stopje gemaakt hebt, wil je meer!


♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ 

Dit jaar doe ik mee met het "Vakje per Week" van Annelies en Simone. Ik borduur de vakjes op 14-draads bandlinnen van 200 mm breed. Dan wordt het wat fijner dan op 11-draads en dat vind ik mooier. Als je op de "Vakje per Week" link klikt rechts op mijn blog kom je op het blog van Randje per Week en daar kun je alles lezen over dit project. In de webwinkel vind je alle materialen om mee te doen met dit leuke project.

Fijn weekend!

Marijke
 

3 opmerkingen:

  1. Wat een leuk speldenkussen heb je bedacht. Wil al langer iets met stopwerk maken dus maar eens in de webwinkel kijken.
    Gezellige zondag
    groetjes, Truus uit Drenthe

    BeantwoordenVerwijderen