2016 NR. 3 HEADER

maandag 1 januari 2018

Cadeau hartjes

Met kerst geven mijn borduurvriendinnen en ik elkaar kleine cadeautjes. 
Die cadeautjes worden altijd mooi verpakt.

Mijn vriendin Wilma had voor iedereen een klein tasje met daar aan een zelfgemaakte cadeauhanger. Kijk maar even mee.


Daar werden wij heel erg blij van!


Al deze harten zijn gemaakt met de hand in de auto onderweg van de Elzas naar Nederland. Echt waar, want ik zat er naast.
De harten waren de dag daarvoor al getekend op de stof en de groene vilten hartjes al uitgeknipt,  maar dan nog vind ik het knap.

Ik had mijn hanger al "uitgezocht" tijdens onze vakantie en wat is hij leuk geworden. Wilma had deze al voor zichzelf geborduurd en ik was er helemaal weg van. Ze was zo lief om er voor mij ook één te maken. Die hing dus een paar dagen nadat we thuis waren aan mijn cadeautasje. Er zijn heel wat steekjes gemaakt in dat weekje! 


♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
Marijke

8 opmerkingen:

  1. Die Herzen sind wirklich bezaubernd.
    Martina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super mooie kadeautjes.
    Beste wensen voor het nieuwe jaar
    Marie-Claire

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ° 。 ° ˚* _Π_____*。*˚★ 。* 。*。 • ˚ ˚ •。★
    ˚ ˛ •˛•*/______/~\。˚ ˚ ˛★ 。* 。*★ 。* 。*
    ˚ ˛ •˛• | 田田|門| Y FELIZ 2018.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Erg leuk die hartjes en wat een lief idee om elkaar iets te geven wat je zelf gemaakt hebt. Voor jou ook een heel goed nieuwjaar.

    Lieve groet,dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Alle goeds voor 2018..... hartverwarmend die hartjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. I really likes your blog! You have shared the whole concept really well and very beautifully soulful read!
    Thanks for sharing
    หนังตลก

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een lieve hartjes, daar zou ik ook heel blij van worden.

    BeantwoordenVerwijderen