2016 NR. 3 HEADER

zondag 10 juni 2012

Brocante standaard

In ons winkeltje staat een brocante standaard die wij gebruiken om zakjes met knoopjes etc. aan te hangen.  Debbie van Happy Living liet op haar blog een foto van deze standaard zien, en de ene na de andere reactie kwam onze mailbox binnen rollen. De standaard is weer leverbaar vanaf 25 juni en we hebben er al een aantal in bestelling staan. Mocht je er een willen hebben, mail ons klik dan kunnen we er nog een voor je bestellen. Hij kost 29 euro, is 68 cm hoog en het breedste (onderste) stuk is 25 cm.















19 opmerkingen:

  1. o, wat is ze mooi. Hebben jullie straks ook deze op voorraad in de winkel staan. Jullie zitten niet zo ver van mij vandaan. Ik zit namelijk net aan de andere kant van het water.
    Ik moet mijn DH eens lief aankijken want ik ben zo nieuwsgierig naar jullie winkel

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi!

    wat leuk dat jullie (veel?) reacties hebben gekregen op de mooie standaard welke ik op mijn Blog heb vermeld!! ik had daar al zo'n vermoeden van hoor :-)Al die brocante liefhebbers vallen daar natuurlijk als een blok voor! Ik hoop dat de "reclame" jullie nog veel meer moois en klanten gaat brengen, zo'n prachtig winkeltje verdient dat!! En leuk dat jullie mijn Blog weer hebben vermeld, dank jullie wel!

    Fijne zondag nog.
    Liefs, Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Maritje ¡que preciosidad de corazones¡ adoro todas tus labores.
    Un abrazo

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Marijke,
    Ik heb wel interesse, maar hoeveel zou het kosten om een dergelijk stuk naar België op te sturen?
    Groetjes,
    Ann

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ik kan me voorstellen dat dit een hebbeding is, mooi hoor.
    Ik kom gauw een keertje naar Huizen.
    warme groet, Noor

    BeantwoordenVerwijderen
  6. mi piacerebbe comprarne una da cm 68, ma non riesco ad inviarti una e mail. Come faccio? Il mio indirizzo è: luli81@virgilio.it.
    Grazie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind hem echt geweldig en heb je dus al mijn bestelling gestuurd, nu hopen dat hij snel binnenkomt en misschien kom ik hem dan halen, want ik ben helemaal weg van jullie winkeltje!
    Groetjes
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  8. So viele schöne Herzen! Hast du toll gemacht.
    Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Zo een zocht ik dus!!!
    Ik heb het dan ook meteen besteld bij je ....

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Que corazones mas bonitos, me gusta mucho.
    besitos

    MARILUZ

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een geweldige standaard, ik heb het mailtje om hem te bestellen al verstuurd.
    Fijne dag en groetjes, Evelyne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een variatie aan harten, om van te smullen!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat vind ik dit prachtig! Zou wel weten wat ik er moet aanhangen hoor. Spijtig dat verzenden naar België zo duur is anders zou ik er meteen eentje bestellen hoor.
    Liefs Liliane

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Dit is echt een geweldig mooie standaard. Ik heb hem dan ook direct bij jullie besteld. Dit wil je dus gewoon heel graag hebben.

    Groetjes,
    Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Sencillamente genial .Felicidades es muy interesante.
    Besos

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Voordat ze helemaal uitverkocht is heb ik ook 1 in de bestelling staan. Ik ga niet zo gauw om , maar deze dame kon ik niet weerstaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hallo zo'n mooie standaard! Heb juist een mailtje gestuurd, betreffende de verzending naar buitenland! Wacht op antwoordje en kan dan bevestigen!! Nog een leuke dag verder ... groetjes uit het Brugse Carine-Patchworkstarblogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Vanmiddag in het winkeltje geweest om de brocantestandaard op te halen. Ik heb genoten van de leuke en creatieve handwerkjes die er in jullie shop lagen en heb veel inspiratie opgedaan.
    Hoop snel met mijn borduur vriendinnen vanuit Brabant naar Huizen te komen.

    Groet
    Ton moest

    BeantwoordenVerwijderen