2016 NR. 3 HEADER

woensdag 6 juni 2012

Recept voor een regenachtige dag

Heb je vanmiddag vrij of kun je gewoon de boel aan de kant gooien, dan heb ik hier het recept voor een gezellige middag. Maak voor jezelf een lekker kopje thee of een heerlijke kop koffie met zo'n dikke laag melkschuim, daarbij mag je natuurlijk een lekker koekje en installeer je op je favoriete plekje. Neem een nieuw stukje borduurlinnen, kies je favoriete kleur borduurgaren en ga aan de gang met dit leuke gratis patroontje. Kadootje van mij voor jullie, omdat het regent vandaag.

Lieve groetjes, Marijke

Do you have this afternoon free or can you take one,  I have here a recipe for a pleasant afternoon. Make yourself a nice cup of tea or a cup of coffee with a thick layer of frothed milk and a delicious cookie, install yourself in your favourite chair,  take some new linen, pick your favorite color embroidery thread and start stitching this nice little sampler. A gift from me for you, because it's raining today here in The Netherlands.

Have a nice day!




♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ 

 Happy Living 

Afgelopen week is Debby bij ons geweest en heeft een serie leuke foto's gemaakt van ons ateliertje voor op haar blog Happy Living. Kijk mee en geniet van haar prachtige blog (klik). Debby bedankt voor de mooie reportage!

Last week, Debby  visited us and made a photo shoot for her blog "Happy Living". Join us and take a look at her beautiful blog (clic). Thank you Debby!

10 opmerkingen:

  1. Hoi Marijke,
    Ja, je moet wat hè, met dit regenachtige weer. Gelukkig lijkt het wat op te klaren hier nu, want veel kinderen hier lopen deze week de avondvierdaagse... zo sneu als ze in de regen moeten lopen...
    Ik wens je nog een heel fijne middag,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  2. That is a very sweet suggestion on how to spend the day! I would love to sit down and try it, but I'd embroidery it...and it looks like you did it in Counted Cross Stitch. It is nice! ♥♥♥

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi,
    ik had hetzelfde idee vanmiddag. Zit lekker aan tafel met een kop thee en mijn borduurtje. Kliekjes eten vanavond, dus niet naar de winkels. Helaas moet jongste dochter vanavond zeilen. Maar ach of het water nu van boven of van onder komt maakt haar niet uit, mij wel hoor!!
    Groetjes Marguerite

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een lieve verrassing... ga ik zeker doen!!!!

    Straks even de foto's bekijken... maar ik vind jou headfoto ook weer prachtig!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ben ik nog even... *Ü*...

    De foto's zijn prachtig!!!

    En...wat een prachtige winkel hebben jullie!!!

    Daar kom ik zeker een keertje buurten...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuk borduurtje en zeker een uitkomst op een regenachtige dag!! En wat een schitterende winkel!! even dacht ik wauw mijn droom bestaat echt!
    groetjes janet

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik lig helemaal in een deuk. Wat een heerlijk recept voor een regenachtige dag. Euhhhhh hoewel ik zo'n recept elke dag wel wil hoor hihiihhi.
    Zo heb net mijn borduurkussentje afgekregen vanmiddag, moet hem alleen nog plaatsen.
    Ik mag aan iets nieuws begin, hmmmmmmm.

    Heel erg bedankt voor het recept!!!!

    Groetjes hIlda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel leuk en schattig patroontje.
    Dank je wel.
    Lieve groet.

    BeantwoordenVerwijderen