2016 NR. 3 HEADER

vrijdag 22 maart 2013

Verrassing

Ben je op zoek naar een lapje stof wat toch echt ergens in een doos moet zitten, kom je opeens een heel ander stofje tegen waarvan je het bestaan eigenlijk  al was vergeten. Hebben jullie dat ook wel eens? Nu kan dat makkelijk bij mij, want ik vind niets fijner dan een gezellig stapeltje mooie stoffen in mijn kast. Maar ga ik ze ooit allemaal verwerken, ik denk het niet. Dus nu heb ik mezelf voorgenomen toch wat ruimte te maken en daarom zal er regelmatig iets uit mijn eigen stofvoorraad in de (web) winkel verschijnen. Ik ga beginnen met deze stof met mini merklapjes er op gedrukt,  waar ik destijds o.a. drie kleine speldenkussentjes van heb gemaakt. Vanmiddag heb ik deze drie gebundeld, een mooi lintje en een bedeltje er om heen en nu ligt het te pronk in mijn vitrinekastje. Alsof ik iets nieuws heb!

This afternoon I was looking in a box for a particular fabric when I came across a long forgotten fabric of which I at the time made 3 little pincushions. Because my private stock of fabrics is too large, I am starting to sell some of them in the web shop. This is the first one.


 
De stof is een mix van katoen en linen
The fabric is a mix of cotton and linen
 
 
 
 

 
 

 
 

 
 

 
 

 
 

 
 
 
 
Ik heb zeven lapjes in de webwinkel gezet,
varierend van 40x40 centimer met daarop 16 mini lapjes tot
50x50 centimeter met daarop 25 mini lapjes van
10x10 cm. Goed voor 12 speldenkussentjes!
 
I have put 7 pieces of this fabric in the webshop, varying from 40x40 cm
with 16 mini samplers to 50x50 cm with 25 mini samplers.
Good for 12 pincushions!
 
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
 
Wat ik jullie ook nog even wil laten zien zijn deze  kleine
veiligheidsspeldjes van 2 cm in rood en antiek brons.
Hier heb ik lang naar gezocht en eindelijk gevonden.
 
I also want to show you these cute little safety pins in
red and bronze from 2 cm.
 
 
 
 
 
Ze worden per 5 in een zakje verkocht
They are sold per five in a little bag
 
 
 
Deze hebben we ook gemaakt, ze 
zijn 3x2 cm. Passen zo in je letterbak!
 
We also made these, they are 2x3 cm 

 
 
Je kunt het allemaal vinden in de webwinkel
You can find them in our webshop
 
Marijke
 
 

5 opmerkingen:

  1. Leuk als je iets terugvindt waarvan je het bestaan niet meer wist, zeker als het zo'n mooie stofjes zijn Marijke! Ook weer mooie leuke dingen in de winkel!
    Groetjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Marijke.
    Leuk die verborgen schatten.
    Dikke knuf van rens

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ha, wie wat bewaart, heeft wat, dat blijkt maar weer!!! Leuke stoffen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. cette toile de lin est magnifique, hélas pour moi, tout est vendu !!
    mais j'ai trouvé des merveilles dans la boutique une petite commande va suivre, je pense!
    merci pour tout et 1000 bisous
    GiGi
    endschuldingen Sie mich, ich nicht "neerlandais "

    BeantwoordenVerwijderen