2016 NR. 3 HEADER

donderdag 22 mei 2014

Bonne Maman

Kennen jullie de leuke jampotjes van Bonne Maman? Vast wel. Ik bewaar alle lege potjes en familie en vrienden doen dat ook dus ik heb er een kratje vol van.

Vorig jaar kon ik in Frankrijk 12 stuks van een aparte grote maat kopen. Dus daar liep ik weer over de brocante met een rinkelende plastic tas.  Van die potten hebben we nu een pakketje gemaakt.
Compleet met en stukje borduurlinnen, borduurgaren, bandje voor om de rand van de deksel en een antiek kantmonogram voor in de krans. Het voorbeeld in de winkel hebben we gevuld met restjes blauw band en dat staat heel gezellig!

De pot kan alleen met pakketpost van 6,75 euro verzonden worden i.v.m. het formaat van de pot. Je kunt de pot natuurlijk ook gewoon ophalen in de winkel. De koffie staat klaar!



 
En zo ziet de pot er uit als hij klaar is
 
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
 
Op zaterdag 28 juni a.s. kun je voor de tweede keer meedoen met
"Samen Borduren".
 
Lijkt het je leuk om samen met anderen gezellig te borduren aan je eigen werk? "Samen Borduren" gaat gebeuren in 't Vuronger, recht tegenover onze winkel. Tammy van der Stelt van Tammy's Treasures (klik) is die middag aanwezig om jullie met raad en daad bij te staan.  Je werkt aan je eigen borduurwerkje, het maakt niet uit wat je maakt. Voor iedere deelnemer is er een gratis patroon naar keuze uit onze Eigen "Steekjes & Kruisjes" serie. Natuurlijk schenken wij thee en koffie met wat lekkers erbij. Er zijn nog enkele plaatsen beschikbaar voor deze dag!
 
In de webwinkel vind je onder "workshops" als artikel "Samen Borduren". Je kunt dus gewoon via de webwinkel opgeven. Van harte welkom
 
 
 
♥ ♥ ♥ ♥ ♥
 
Marijke

13 opmerkingen:

  1. Als jullie nu eens verhuizen en meer naar het Noorden komen,JA dan kom ik ook!!! (lol)
    Heel veel plezier en geniet van het mooie weer.
    groetjes,Truus uit Drenthe

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja dat noorden roept heel erg naar jullie want dan kom ik ook.
    Groetjes Elza.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een lief borduurtje.
    Ook voor mij zitten jullie te ver weg.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Tus trabajos son sencillamente maravillosos, besitos apretados, Victoria.

    Las creaciones de Victoria

    BeantwoordenVerwijderen
  5. preciosos, saludos desde espaƱa

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat zal het gezellig zijn om samen te borduren! Maar helaas, het is ook bij mij te ver vandaan. Heel veel plezier voor iedereen die komt!
    Je Bon Mamanpot is heel mooi geworden!
    Groetjes weer

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh Marijke en Gonnie dat had ik nu helemaal top gevonden ,maar wij gaan een week daarvoor voor drie maanden van huppelstein dus het zit er niet in. Jammer maar Portugal lonkt harder. Veel plezier die dag . Jou pot ziet er weer helemaal gezellig uit. Groetjes Meriam.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel mooi dekseltje en veel plezier bij het borduren Groetjes Marie-Claire

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je potjes van Bonne Maman zien er schattig uit zo met dat blauw, echt leuk! Veel plezier met het samen borduren.
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Groetjes vanuit het verre Brugge (Belgiƫ).
    (Wat is tegenwoordig "ver"?)
    Ik bezoek jullie website heel regelmatig en ik sta telkens paf van al dat moois!
    Daarom kom ik deze zomer speciaal naar Huizen om jullie te winkel bezoeken. Ik kijk er erg naar uit.
    Tot dan,
    Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hallo Marleen, wat leuk om te horen dat je helemaal naar Huizen komt, je bent van harte welkom!
      We zijn alleen op vrijdag 20 juni gesloten. Verder zijn we gewoon geopend.

      Verwijderen
  11. Ooooh wat jammer dat ik de 28e moet werken!
    Ik was graag gekomen....wanneer is de volgende?

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuke aanwinsten heb jij van de brocante, hier in Frankrijk is het seizoen van 'vide greniers' weer in volle gang, kan ik ook lekker mijn hart ophalen

    BeantwoordenVerwijderen