2016 NR. 3 HEADER

donderdag 7 mei 2015

Stopje 2

Het stoplapje dat ik aan het ontwerpen ben vordert al aardig, het is ook zo leuk om te doen. En nu tijdens ons weekje vakantie heb ik er heerlijk de tijd voor. Volgens mij zijn velen in blogland in de ban van het stoppen, want ik zie overal de mooiste werkjes voorbijkomen, zoals bij Jeanny (klik) bijvoorbeeld en bij Nuttig & Fraai (klik). Genieten hoor!
 
Tussendoor nog een klein schaarhangertje met een stopje gemaakt. Het is een heel makkelijk patroontje dat eigenlijk iedereen kan maken. Goed naar het patroontje en de foto met het voorbeeld kijken en gewoon proberen!


 
 ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
 
 

Veel borduurplezier!
Marijke

5 opmerkingen:

  1. gewoon klein beginnen met zo'n leuk schaarhangertje en voor je het weet ben je verslaafd aan het stoppen....het blijft leuk en dankzij Jeanny is het bij mij ook weer eventjes actueel. Zo blijven we elkaar inspireren :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuk Marijke, ben hem direct gaan maken , heb nu een mooi moederdag cadeautje klaarstaan !!
    Lieve gr, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Una monada muy sencilla y resultona ideal de adorna para las tijeras, besosss

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh wat een lief stopje..... zo leuk om te doen.....
    Dank voor je lieve patroontjes, ik ben er zo blij mee....
    Steekjesgroetjes van huis tot huis Anje.

    BeantwoordenVerwijderen