2016 NR. 3 HEADER

vrijdag 1 mei 2015

Stopje

Omdat ik een klein stoplapje wil ontwerpen ben ik een beetje aan het oefenen. Het is al weer jaren geleden dat ik stopjes heb gemaakt. Hoog tijd om weer eens "aan de stop" te gaan.
 
Dit speldenkussentje maakte ik van 8 cm breed bandlinnen met een ingeweven jacquard randje. Het duurt altijd even voordat ik het ritme te pakken heb bij het stoppen maar dan gaat het ook voorspoedig.

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
 
 
Dat geeft weer inspiratie.
Ik heb al een ideetje voor het stoplapje dat ik wil gaan maken!
 
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
 
Morgenochtend vertrekken manlief en ik samen met mijn vriendin Wilma en haar man voor een weekje vakantie naar Duitsland.
De mannen gaan vliegvissen, vaste prik in het voorjaar en Wilma en ik, wat gaan wij doen?
 
Borduren, patchworken, kletsen, wandelen met de hondjes, veel koffie drinken met taart erbij, winkeltjes kijken en vooral genieten!
 
Ik ben ongeveer een week bezig geweest om te  bedenken wat ik allemaal mee neem voor die week. Nou, ik kan wel een maand wegblijven zoveel heb ik bij me. Lang leve de caravan!
 
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
 
Ik probeer jullie via het blog op de hoogte te houden van onze creatieve activiteiten deze week!
 
♥ ♥ ♥ ♥ ♥
 
De winkel in Huizen blijft gewoon open!
 
Marijke
 

4 opmerkingen:

  1. Een hele fijne vakantie gewenst! Je stopje is erg mooi ...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel veel plezier daar , zulke weekjes zijn zo heerlijk , tot eind van de maand, Bep

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Marijke,
    das ist wirklich eine sehr schöne Stickerei. Du machst tolle Sachen.
    Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi stoplapje heb je gemaakt.
    Fijne vakantie en veel plezier!
    groetjes,Truus uit Drenthe

    BeantwoordenVerwijderen