2016 NR. 3 HEADER

maandag 15 augustus 2011

Gros Boutons

Natuurlijk moest ik iets maken uit "Creation Point de Croix". Ik viel meteen op dit kleine patroontje dat heel snel klaar was. Gelukkig had ik nog lege jampotten en nu heb ik dit leuke potje voor mijn nieuw aanschafte knopen. En wat vind ik hem weer leuk. Ondertussen ben ik al aan patroontje nummer twee begonnen.

Of course I had to make something from the new magazine "Creation Point de Croix". I immediately loved this little pattern. I had an empty jam jar and now I have a "button jar". And now I am stitching number two.










2 opmerkingen:

  1. Dat blad ziet er zo leuk uit, schitterend je "boutons":))

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heb je dat leuk gedaan marijke! Ik moet toch ook eens op zoek naar dat nummer,erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen