2016 NR. 3 HEADER

dinsdag 27 september 2011

Jampotje

Ik bewaar altijd lege jampotten. Om jam te maken, maar ook om de deksels te bekleden met een stofje of een borduurtje. Dit is een minipotje van Bonne Maman. In een mandje vond ik nog een  borduurtje dat precies op dat kleine dekseltje paste. Even knutselen en ja hoor, poging geslaagd, een leuk potje om knoopjes in te doen dat precies past bij mijn kleine verzameling van naaigerei met garenkaartjes.

This litte jar in which I keep blue buttons is made of a miniature Bonne Maman jam jar. I have found the litte embroidery in a basket, I have made it long time ago. A new item for my collection of  items with thread keepers.


Kleine verzameling met afbeeldingen van garenkaartjes
Litttle collection with images of thread keepers


Bonne Maman potje/Bonne Maman miniature jam jar






8 opmerkingen:

  1. Zooooooooo mooi weer! Een genot om je site te bekijken!

    groetjs Ria Obbink

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er beeldig uit. Staat prachtig bij jouw verzameling.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw, het is zo een schattig knopenpotje geworden. Ooit (als ik heel veel tijd vind) hoop ik ook zo een mooie verzameling te krijgen :)
    Lieve groet, Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtig geheel,ik geniet altijd erg van je mooie creaties.Gr.Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dit vind ik nou weer zó mooi!!!! Echt heel knap hoe je dat doet.
    groetjes, Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hey Marijke,
    Superleuk die schattige jampotjes met die etiketjes erop geborduurd.
    je zou bijna heel veel jam gaan eten om dit te maken.
    Op welk draads linnen heb je de borduurtjes gezet?
    groetjes Laura

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vond dit zo'n leuk idee, dat ik het in de verzameling heb opgenomen op mijn andere blog. Natuurlijk met linkjes naar de bedenker(s)..

    Groetjes, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen