2016 NR. 3 HEADER

donderdag 18 april 2013

Huswif

Wat handig, zo'n klein mapje waarin je al je naaispulletjes kunt doen. Gemaakt van een vrolijke rode ruit in linen/katoen mix. Zelf zorg ik dat ik altijd een stukje linnen, een klein patroontje, borduurgaren, een naald en een schaartje bij me heb en dan kan ik me in geval van nood altijd vermaken. En wat is er leuker dan je "gereedschap" in zo'n leuk mapje mee te nemen?

This huswif is made of fabric in a linen/cotton mix. Handy for your sewing supplies!





 
 
 
 
 




 
 
 



 
 
 
 
 
"Huswif" is geborduurd op linnen borduurband
van 2,5 cm breed met DMC 498
 
"Huswif is stitched on 2,5 cm linen with
DMC floss colour nr. 498
 
 
 
 
 
Veel borduurplezier!
Have fun stitching!
 
Marijke
 
♥ ♥ ♥

1 opmerking:

  1. merci c'est si joli
    et d'ou viens cette petite grille du mettre ruban avec l'oiseau et les fleurs??
    bon dimanche! bises

    BeantwoordenVerwijderen