2016 NR. 3 HEADER

zaterdag 31 december 2011

Nieuwjaarswens

Vandaag is het alweer de laatste dag van het jaar 2011, wat is het snel gegaan! Op 10 mei ben ik begonnen met dit blog en kijk eens hoeveel bezoekers ik al heb gehad en hoeveel volgers er al zijn van Steekjes & Kruisjes. Elke dag is het weer genieten van jullie reacties én van jullie blogs. Want door mijn eigen blog heb ik ook heel veel andere blogs leren kennen. We inspireren elkaar, helpen elkaar, genieten van elkaars werk en delen lief en soms leed met elkaar. Wat een rijkdom!

Ik wens jullie en allen die jullie lief zijn voor het nieuwe jaar allereerst veel gezondheid, liefde en respect voor elkaar, vriendschap en warmte en hopelijk kunnen we in 2012 weer veel creativiteit met elkaar delen.

Met dit schattige patroontje van Frimousse sluit ik het jaar af, je kunt het hier vinden.

Veel liefs, Marijke


Today is already the last day of the year 2011, what is the year gone by quickly! On May 10th I started this blog and see how many visitors I have had and how many followers there are. Every day again I enjoy your comments . Since I have my own blog I also get to know many other blogs. We inspire each other, help each other, enjoy each other's work and share joys and sometimes sorrows with each other. That makes me feel rich!

I wish you and all those you love for the new year first of all many health, love for one another, friendship and warmth, and hopefully we can share a lot of creativity in 2012!

I close the year with this lovely pattern from Frimousse that you can find here.
With love, Marijke


Bonne Année, Happy New Year
Gelukkig Nieuwjaar, Glückliches Neues Jahr
Feliz Año Nuevo,С Новым годом.
新年あけましておめでとうございます

20 opmerkingen:

  1. Ben helemaal niet verbaasd Marijke dat je blog zoveel volgers en bekijks heeft, het is inspirerend!!
    Fijne jaarwisseling met veel oliebollen (yum yum) en een Gelukkig Niewjaar.
    Lieve groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey Marijke, jij ook bedankt voor al mooie en inspirerende posten en je lieve reacties!
    Ik wens jou en je geliefden een mooie jaarwisseling en een 2012 waarin al je hartewensen vervuld worden,
    liefs, Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Bedankt voor je mooie foto´s, patroontjes en ideeën! Je bent een enorme inspiratiebron.
    Een fijne jaarwisseling gewenst en een borduurvol 2012!
    groetjes
    Francisca

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik geniet altijd erg van je blog Marijke en hoop dat er in het nieuwe jaar nog vele zullen volgen, alle goeds voor 2012, groetjes Linda.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel fijne jaarwisseling en alle goed voor 2012 !!
    Lieve groeten.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat ben ik blij dat ik jou tegenkwam bij het bloggen. Ik wens jullie veel geluk, liefde en vriendschap in 2012.
    Blijf vooral veel borduren hé.
    Liefs Liliane

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Marijke, Ik heb het afgelopen jaar genoten van jouw leuke blogjes. Ook voor jou en je familie een gezellige jaarwisseling en een goed, creatief en inspirerend 2012

    BeantwoordenVerwijderen
  8. merci pour cette petite grille et très bonne année 2012

    BeantwoordenVerwijderen
  9. fijne jaarwisseling en alle goeds voor 2012

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een schattig borduurtje.
    Ik vind het zo leuk om je te volgen,
    allemaal ideetjes om te maken.Fijne jaarwisseling, tot gauw.
    Liefs Annette

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik wil je heel graag bedanken voor alle berichtjes die je het afgelopen jaar hebt geplaatst..., dankzij jou ben ik weer helemaal enthousiast geworden voor borduren.
    Bloggen is geweldig, zo ervaar ik het ook. De contacten met mensen die je dezelfde interesses hebben voelen zo goed!
    Ik wens je een hele fijne jaarwisseling en een voorspoedig 2012!
    Groetjes, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  12. dank voor alle mooie logjes in het afgelopen jaar en een heel mooi 2012 gewenst. Misschien zien wij elkaar eind januari in Nijkerk?

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Lieve Marijke,
    Ik ben het zo helemaal met je eens, wat een rijkdom, zo is het maar net...
    Ik wens jou en je gezin ook een heel fijne jaarwisseling en een fantastisch mooi nieuw jaar...
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Jij bedankt voor je mooie borduurwerken en patroontjes. Ook deze is weer geweldig mooi en erg lief. Ik wens jouw en je dierbaren ook een goed, gezond en creatief 2012 toe.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een prachtig borduur steekjes,krijg gelijk weer zin om een borduurwerk op te pakken.
    Ze zijn heel mooi.Groetjes Ria.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik geniet van je prachtige kleine borduurwerkjes en je creatieve verhaaltjes erbij.Op naar een Nieuwjaar met vele nieuwe ideetjes en eindeloos vermaak met naald en draad.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. ook een gelukkig 2012 voor jou

    Mvg sarama1987

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Het was gezellig om je in 2011 te volgen. Kom zeker in 2012 regelmatig terug.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Lieve Marijke,een gelukkig,gezond en bovenal creatief 2012!
    Ik geniet ook altijd van je verhaaltjes en borduurtjes...hoop dit nieuwejaar nog veel bij je te lezen!

    liefs,Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Szczesliwego nowego roku - poolse worden,Iwona

    BeantwoordenVerwijderen