2016 NR. 3 HEADER

vrijdag 17 juni 2011

Amitié

Dit kussentje met "amitié", dat in het frans vriendschap betekent, heb ik gemaakt van een restje stof van een kant en klaar linnen gordijn van Ikea, een oud kantje en een nieuw bandje. Het borduurpatroontje is een gratis patroontje van Danybrod dat je op haar blog - klik hier - kunt aanvragen. Dat kun je ook in het engels doen, als je geen frans spreekt. Het kussentje is 18 x 10 cm en ik het het geborduurd op 13-draads kaaslinnen.
Veel plezier ermee!





4 opmerkingen:

  1. prachtig ...wat een leuke dingen maak jij
    ik kom hier via jouw reactie op marcella's blog
    even googlen en ja hoor ....weer een blog om van te genieten en wat een leuke patchworkkussentjes!!!!

    groetjes hilly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk blog heb je! Ik kom hier ook via Marcella's blog. Ik ben zelf begin april met een blog begonnen. Is spannend he?
    Groeten, Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een prachtige dingen maak je toch
    dit kussentje vind ik zo schattig !
    ga er denk ik ook eens eentje maken
    alleen, dit patroontje is niet meer te vinden op de blog ???

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Sonja, ik kan je niet op een andere manier bereiken dan zo, maar mail me even over dit patroontje via de email link op mijn blog. Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen