2016 NR. 3 HEADER

zondag 26 juni 2011

Werk in uitvoering

Gisteren met manlief meegeweest naar een zakelijke afspraak in Duitsland. Honderdvijfenzeventig kilometer heen en ook weer terug. Maar elk nadeel heeft z'n voordeel: tijdens al die kilometers kun je ontzettend veel kruisjes maken! Het moest niet al te ingewikkeld zijn want als ik in de auto met het vergrootglas op m'n leesbril zit veroorzaak ik vast ongelukken want dat ziet er echt niet uit. Dus een stukje 11-draads linnen meegenomen en wat rood garen én het patroontje van de jampot in het vorige artikel. Toen we 's avonds thuis kwamen was het borduurwerkje klaar. Dus vandaag ga ik er mee verder en zoals je kunt zien op de foto is het werk in uitvoering, lekker in de tuin bij dit mooie weer. Hopelijk zien jullie morgen het resultaat.

Yesterday my husband and I were in Germany for a business appointment. During the trip I did some cross stitches. I used the same (easy) pattern as for the jar.When we arrived at home in the evening it was finished. I am working on it today, sitting in our garden with this beautiful weather and hope to be able to show you the result tomorrow. But for now, work in progress!


1 opmerking:

  1. Dat is iets wat ik ook doe, alleen moet ik ook af en toe rijden :( het ziet er prachtig uit! en het patchwork speldenkussentje is mooooooi.
    Fijne zondag.

    BeantwoordenVerwijderen