2016 NR. 3 HEADER

woensdag 29 juni 2011

Xenos

Vanochtend was ik bij Xenos en zag daar een kant en klare doos, bekleed met stof. Nu had ik al een tijdje een merklapje liggen dat ik geborduurd had van een patroon van Danybrod en dan is één en één bij mij al gauw twee. Dus gekocht en meteen aan de slag. Het merklapje heb ik met een stukje volumevlies om  op maat gesneden karton geplakt, zigzagbandje er om heen en het geheel gewoon op de deksel van de doos geplakt. Mooi bandje op de rand geplakt, strikje er om heen en toen was ik heel tevreden over het resultaat.


Xenos doos

Geborduurd merklapje

Klaar!



3 opmerkingen:

  1. Prachtige doos!! vooral nu je hem hebt bekleed met je borduur werkje en de randjes zijn schattig:))
    Vind je naaigerei in je vorige post ook geweldig:)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtcombinatie! Ik houd wel van rood-wit-linnen. En zeker met zo'n mooi borduurtje.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een superidee!Ik heb zelf ook wat kartonnage gedaan en het is een heel werk....;-)

    BeantwoordenVerwijderen